88
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
-

 

Megjelent a Magyar Hang nemzeti rock magazin!

 

 

 
Flyer

  

Asgaird

 

 

 

Lonsdale88

 nudleeflags

nemzetirockstartlap

 

 

 
SzKR
 




A nzeteirt kellett meghalnia!

 

 
luni

 

 

katt ide>>>


 

katt ide>>>


 

 katt ide>>>

 

Becslet Napja megemlkezs

(tudsts 2008)

+kpek

Megjelent a Becsletnapja 2008 megemlkezs dvd-n beszerezhet a http://www.loyalty-records.com/ oldalon.


Szmll
Induls: 2006-10-22
 
Publicisztika
Publicisztika : A Talmud npirtsra uszt, s ma is a legfbb zsid trvny

A Talmud npirtsra uszt, s ma is a legfbb zsid trvny

  2007.07.24. 08:38

rdemes terjeszteni az albbi tnyeket, mieltt megint odatartjuk msik orcnkat a gjok meglst helyesl, minden eurpai, keresztny s humanista megkzeltst elvet talmudinereknek.

A Talmud npirtsra uszt, s ma is a legfbb zsid trvny

rdemes terjeszteni az albbi tnyeket, mieltt megint odatartjuk msik orcnkat a gjok meglst helyesl, minden eurpai, keresztny s humanista megkzeltst elvet talmudinereknek.
A Talmud a zsidsg legszentebb knyve (Valjban egy knyvgyjtemny). Elsbbsget lvez az testamentum fltt a zsidknl. Maga a Talmud bizonytja ezt, Erubin 21b, (Soncino kiads): "Fiam, az rsok szvegeinek tanulmnyozsra fordts tbb figyelmet, mint a Tra (testamentum) szvegeire."


A Tra elsbbsge a Biblia fltt Izrael llamban is lthat a fekete etipiai zsidk esete kapcsn. Az Etipiaiak nagyon jl ismerik az testamentumot. Mivel azonban vallsuk olyan si, mg az rsok (A Talmud) megszletse eltti idkbl szrmazik, amelyet k nem ismernek. A New York Times 1992 szeptember 4-i kiadsa szerint, 4. oldal: "A problma ott van, hogy az etipiai zsid hagyomny nem megy tovbb, mint a Biblia vagy a Tra. A ksbb elllt Talmud s ms kommentrok a modern hagyomnyok rtelmben sohasem jutottak el hozzjuk".

Mivel nekik nincs kapcsolatuk a Talmudi hagyomnyokkal, a fekete etipiai zsidkat diszkriminljk, s a cionistk megtiltottk nekik, hogy hzassgokat kssenek meg, temetseket bonyoltsanak s egyb hasonl szolgltatsokat vgezzenek.

Joseph D. Soloveitchik rabbi a huszadik szzad egyik legbefolysosabb rabbijaknt van szmon tartva, az ortodox zsidsg nem vitatott vezetje s a f nemzetkzi tekintly a halakha (zsid vallsi szablyzat) tern. Soloveitchik tantott s avatott fl tbb mint 2000 rabbit, egy egsz genercijt a zsid vezetsgnek.

A NY Times vallsriportere, Ari Goldman a rabbi fennhatsgnak alapjt: "Soloveitchik egy sor kitn talmudtant hagyomnyait kveti. .. 20-as veinek elejig szinte kizrlag a Talmud tanulmnyozsnak szentelte magt. A Yeshiva Egyetem Elchanan Teolgiai Szeminriumt ltogatta, ahol a legjobb talmudtanul volt. Megkapta a Leib Merkin Talmudprofesszor cmt.. Egy asztal eltt lve keresztbe vetett lbakkal s a kezben a Talmud egyik nyitott ktett tartva. (N.Y. Times, 1993. prilis 10-n, 38. oldal)

Goldman sehol sem hivatkozik Soloveitchik, a zsid jog vezet zsidjogi tekintlynek a bibliatudsra.

A rabbi hrnevnek minden rsze a Talmud ismeretbl ered. A msfle ismeretek nyilvnvalan msodlagosak. Nagy-Britannia Zsid Krnikja 1993. mrcius 16-n azt lltja, hogy a vallsiskolban (jesiva) a zsidk magukat teljesen a Talmud tanulmnyozsnak szentelik kizrva minden mst.

A Talmud hatlytalantja a biblit

A zsid rsok azt lltjk, hogy a Talmud rszben azoknak a hagyomnyoknak a gyjtemnye, amelyeket Mzes adott nekik szbeli formban. Jzus idejben ezt mg nem rtk le. Krisztus eltlte a Misnah (a korai Talmud) tantsait s azokat, akik azt tantottk. (rsok s farizeusok), mivel a Talmud hatlytalantja a Szent Biblit.

Shmuel Safrai a Blcsek Irodalmban (64. oldal) kimutatja, hogy a Talmud Gittin rtekezse, a Talmud hatlytalantja a Biblia tantst a pnzklcsnzsrl. "Hillel elrendelte a vilg jobbrafordulsnak legendjt. A legenda egy jogi elkpzels, amelynek alapjn bnket a szabbatikus v utn ssze lehet gyjteni s gy Hillel szndka az volt, hogy legyzze a pnzklcsnzk flelmt attl, hogy elvesztik pnzket."

Jzus Krisztus hres figyelmeztetse arrl a hagyomnyrl, hogy vannak emberek, akik az Szentrst nem kvetik (Mark 7:1-13), valjban direkt utals a Talmudra, vagy mg preczebben, els rsznek eldjre, a Misnhra, amely Krisztus letben mr ltezett szbeli formban, mieltt lertk volna. Mark 7-ik fejezete 1-tol tizenharmadik verse kimondja, hogy Urunk eltlte a Misnahot.

Sajnos napjaink feneketlen tudatlansga, az elterjedt zsid-keresztny rsmd azt sugallja, hogy a zsidsg alapmve az testamentum. De ez nincs gy. A farizeusok a rabbik parancsait tantjk vallsi dogmaknt, nem Istenit.

A Biblia Talmudi kommentrjai az f trvnyeik, nem maga a Biblia. Ez a kommentr valjban rvnytelenti Isten trvnyeit, nemhogy rvnyben tartan ket. Mint talmudtantvnyok tudjuk, hogy ez gy van.

Hyam Maccoby, zsid tuds, a Talmud a brsg eltt c. mvben idzi Yehiel ben Joseph rabbit: "Tovbb a Talmud nlkl nem tudnnk a Biblia rszeit megrteni... Isten a Blcseknek klcsnzte a tekintlyt s a hagyomny pp annyira szksges, mint a Szentrs. A Blcsek sajt trvnyeket is hoztak... Valaki, aki nem tanulmnyozza a Talmudot, az nem kpes a Szentrs megrtsre."

Ltezik egy kis zsid szekta, akik tvol tartjk maguktl a Talmudot s a Szentrshoz tartjk magukat. Õk a Karaitk, egy csoport, amelyet az ortodox zsid rabbintus a legjobban gyllt s komolyan ldztt.

A Misnahhoz a rabbik ksbb a Gemart adtk hozz (Rabbinikai kommentrok). Ezek egytt alkotjk a Talmudot. Kt vltozata van, a Jeruzslemi Talmud s a Babiloni Talmud.

A Babilniai Talmudot tekintik ma az irnyad vltozatnak: "A Babilniai Talmud tekintlye nagyobb, mint a Jeruzslemi Talmud. Ktsg esetn a Babilniai dnt." (R.C. Musaph-Andriesse, A Trtl a Kabbalig, bevezet a zsidsg rsaiba, 40. oldal)

Ez a tanulmny a zsidk ltal elismert Babiloni Talmudra alapul. Itt mi nyilvnossgra hozzuk a Talmud hiteles szavait. Krjk, nzze meg ket ott.

A kvetkez cfolhatatlan dokumentcit abban a remnyben tesszk kzre, hogy az felszabadt minden embert, zsidkat is belertve a Talmudi gylletirodalom rombol csalsaitl, amely az ortodox s a hasszidi zsidk kziknyve mindentt a vilgon.

A zsid felsbbrendsgnek a Talmudi gylletirodalomban val hirdetse a trtnelem sorn rengeteg szenvedst okozott s most, az elfoglalt Palesztnban arra hasznljk, hogy a Palesztin civil lakossgon elkvetett tmeggyilkossgokat igazoljk vele. A Talmud ugyanis minden nemzsidrl (gjrl) azt lltja, hogy azok nem emberek, hanem llatok.

A zsid Talmud nhny tantsa

Erubin 21b Aki nem engedelmeskedik a rabbinak, az hallt rdemel s a pokolban forr rlkben fog fni.

Moed Kattan 17a. Ha egy zsid ksrtst rez arra, hogy valami rosszat cselekedjen, akkor menjen egy olyan vrosba, ahol t nem ismerik s tegye ott a rosszat.

Egy zsid megtse az ugyanaz, mint Isten megtse.

Sanhedrin 58b. Ha egy gj megt egy zsidt, azt meg kell lni.

Gjok becsapsa OK

Sanhedrin 57a. Egy zsid nem kteles egy gj ("Cuthean") munkjt megfizetni.

A zsidknak felsbbrend jogi sttuszuk van.

Baba Kamma 37b . "Ha egy zsid megsebesti egy Knani krt, akkor nem tartozik semmivel. Ha egy Knani sebesti meg egy zsid krt, akkor az kr rtkt meg kell fizetnie."

A zsidk lophatnak nemzsidktl

Baba Mezia 24a . Ha egy zsid tall egy trgyat, amelyet egy gj ("pogny") vesztett el, akkor azt nem kell visszaadnia. (Ez a Baba Kamma 113b is altmasztja).

Sanhedrin 76a. Isten nem fog megkmlni egy olyan zsidt, aki lnyt egy ids emberhez adja, gyermekkor finak felesget keres vagy visszaad egy tallt trgyat egy Cutheannak..."

A zsidk kirabolhatnak s meglhetnek nemzsidkat.

Sanhedrin 76a. Ha egy zsid megl egy gjt ("Cuthean"), akkor t nem bntetik halllal. Amit egy zsid egy gjtl ellop, azt megtarthatja.

Baba Kamma 37b A gjokat trvny nem vdi s Isten a pnzket "Izraelnek sznta".

A zsidk hazudhatnak nemzsidknak.

Baba Kamma 113a Zsidk hazudhatnak ("csalhatnak"), hogy egy gjt rszedjenek.

A nemzsid gyermekek nem emberek

Yebamoth 98a. Minden gj gyermek llat.

Abodah Zarah 36b. gj lnyok szletsktl tiszttlanok.

Abodah Zarah 22a-22b. gjok elnyben rszestik a tehenekkel val kzslst.

Szz Mria elleni srtsek

Sanhedrin 106a. Az mondja, Jzus anyja egy kurva volt: "Õ, aki hercegektl s kormnyzktl szrmazott, csok kurvja volt.

A soncino kiads Shabbath 104b lbjegyzete azt lltja, hogy a Talmud cenzrzatlan szvegben az ll rva, hogy Jzus desanyja "Mirjam a fodrsz"-nak sok frfival volt viszonya.

Krrm, mert Krisztus fiatalon halt meg.

Sanhedrin 106 krrmnek ad kifejezst, mert Krisztus fiatalon halt meg: "Hallottad, mennyi ids volt Balaam (Jzus)? - azt felelte: Igazbl azt nem llaptottk meg, de mivel az ll a Szentrsban, hogy gonosz s lnok emberek letk felt sem rjk meg, ebbl az kvetkezik, hogy 33 vagy 34 ves volt."

Jzus a Talmudban:

Borzalmas Istenkromls Jzus Krisztus ellen.

Gittin 57a Azt lltja, hogy Jzus a pokolban van s forr rlkben fzik.

Sanhedrin 43a. Azt mondja, hogy Jzust (Yeshu s Soncino lbjegyzetben a "Nzreti") azrt vgeztk ki, mert boszorkny volt. "Azt tantjk, hogy Jzust hsvt elestjn flakasztottk s 40 nappal azeltt ezt a kiltvnyt adtk ki: Jzust hallra kell kvezni, mivel boszorkny volt s az embereket blvnyimdsra szltotta fl... Egy csbt volt s ezrt nem szabad sem sajnlni, sem megbocsjtani neki."

Kallah 51a: "Az idsek a kapuban ltek amikor kt fiatal fi ment el elttk. Az egyiknek a feje be volt takarva, a msik fedetlen fvel ment. Amelyik fedetlen fvel ment, arra Eliezer rabbi azt mondta, hogy fatty. Joshua rabbi hozztette, hogy egy tiszttlan no fia (olyan no, aki a menstruci alatt fogant meg, "niddah"). Akiba rabbi azt mondta, hogy mind fatty, mind egy niddah fia.

Azt mondtk: Mirt mondasz ellent kollgid vlemnynek? Azt felelte: Be fogom bizonytani. Elment a fi anyjhoz s a piacon tallta amint babot rult. Azt mondta neki: Lnyom, ha megvlaszolod a krdsemet, az rk letet adom neked. Az asszony azt mondta: Eskdj meg r.

Akiba rabbi szja kimondta az eskt, de szvben visszavonta. gy szlt a rabbi: Mi a fiad llapota? Azt asszony azt felelte: Amikor a hlszobba lptem, ppen menstrultam s a frjem nem nylt hozzm. De legjobb bartom kzslt velem s gy szletett ez a fiam. Kvetkezskppen a fi fatty volt s egy niddah fia.

Kinyilatkoztattuk: Legyen ldott Izrael Istene aki ezt a titkot Akiba Rabbinak felfedte.

Ahhoz a tmhoz, hogy Isten megjutalmazza az gyesen hazudkat, az elz Talmudi vita tnylegesen Jzus Krisztusrl folyik. (A fattyrl, aki a fedetlen fvel jr s a menstruci tiszttalansgban fogamzott). A fi hzassgtr anyja ebben a trtnetben Krisztus anyja, Szz Mria (nha Mirjamnak nevezik s a Talmudban Mirjamnak, a fodrsznak).

A Talmudi trvnyek teljes szvege, Maimonidsz Misnah Torja - nemcsak, hogy bvelkedik durva tmadsokban a gjok ellen, hanem kzvetlen tmadsokban is a keresztnysg s Jzus ellen (akinek a nevhez az r jtatosan hozzadja: A gonosz neve pusztuljon.) - Dr. Israel Shahak Zsid trtnet, zsid valls, 21. oldal.

A Talmudban kevs kzvetlen utals van Jzusra. Ezek az utalsok biztosan nem hzelgek.

Ahhoz nemigen fr ktsg, hogy a hsvt elestjn elvgzett kivgzs Jzus Krisztusra utal. Az a rsz, amely Jzus bnhdsrl szmol be a pokolban, az is Jzus Krisztusrl szl. Ez egy keresztnyellenes vita Kr.u. 70-bol. - Hyam Maccoby, Jdaizmus a trvny eltt, 26-27 o.

A Talmud szerint Krisztust egy rabbinikus trvnyszk tlte el blvnyimds, ms zsidk felbujtsa blvnyimdsra s a rabbi tekintlynek semmibe vevse miatt. Minden klasszikus zsid forrs rmmel veszi magra ezrt a felelssget. A Talmudi jelentsben a Rmaiakat meg sem emltik.

A npszerbb forrsok - amelyeket azrt komolyan vettek - olyanok, mint a hrhedt Toldot, mg rosszabbak s a fenti bnk mellett mg boszorknyervel is vdoljk, Jzus neve a zsidk szemben mindannak a szimbluma, ami eltlend s az a npszer hagyomny mg ma is l.

Jzus nevnek a hber formja - Yeshu - gy volt rtelmezve, mint a gonosz szval egyjelents sz. 'neve s emlke tnjn el', amely a gyalzkodsnak egy klns formja. Valjban az anticionista ortodox zsidk gy emlegetik Herzlt, mint 'Herzl Jzus', s talltam olyan vallsos cionista rsokat, amelyek olyan kifejezseket rnak le, mint 'Nasszer Jzus' vagy 'Arafat Jzus' . Dr. Israel Shahak Zsid trtnet, zsid valls, 98-98 s 118. oldal.

A Talmud tmadja a keresztnyeket s a keresztny knyveket

Rosh Hashanah 17a Keresztnyek s msok, akik elutastjk a Talmudot, a pokolba kerlnek s rkk ott bnhdnek.

Sanhedrin 90a. Akik az j Testamentumot olvassk ("nem elismert knyveket"), azok a vilgon sehova sem mehetnek.

Shabbath 116a. A zsidknak el kell a keresztnyek knyveit puszttani (azaz az j Testamentumot). Dr. Israel Shahak a Hber egyetemrl azt jelenti, hogy Izraeliek 1980. mrcius 23-n az elfoglalt Palesztnban j Testamentumok szzait gettk el.

A Talmud beteg s orlt tantsai

Gittin 69a. Hsa gygytsra egy zsidnak olyan port kell venni, ami egy kls illemhely rnykban van, azt mzzel bekenni s megenni.

Shabbath 41a. Megadja annak a szablyait, hogy hogyan kell szent mdon vizelni.

Yebamoth 63a. Azt lltja, hogy dm a paradicsomban llatokkal kzslt.

Yebamoth 63a. Kinyilvntja, hogy valamennyi foglalkozs kzl a fldmvels a legalacsonyabbrend.

Sanhedrin 55b. Egy zsid elvehet egy hrom ves kislnyt felesgl (pontosan 3 ves s egy napost)

Sanhedrin 55b. Egy zsid nemi kapcsolatot tarthat fnn egy gyermekkel, ha a gyermek kilenc vnl fiatalabb.

Kethuboth 11b. "Ha egy felntt ember egy kislnnyal kzsl, az nem bntetend."

Yebamoth 59b. Egy nt, aki vadllattal kzslt, elvehet egy zsid pap felesgl. Egy nt, aki dmonnal kzslt, szintn elvehet egy zsid pap felesgl.

Abodah Zarah 17a. Azt lltja, hogy a vilgon nincs olyan kurva, akivel a Talmudi monda Eleazae rabbija ne kzslt volna.

Hagigah 27a. Azt lltja, hogy egy rabbi sohasem kerl a pokolra.

Baba Mezia 59b Egy rabbi vitzik Istennel s legyzi t. Isten megengedi, hogy a rabbi gyzzn.

Gittin 70a. A rabbik azt tantottk: "Az a frfi, aki nyitott illemhelyrl jn, annak legalbb egy mrfldnyit kell mennie, mieltt nemi kzslst folytat, mivel a nyitott illemhely dmona kveti t. Ha mgis kzsl, a gyerekei epilepszisok lesznek."

Gittin 69b. A mellhrtyagyullads gygytsra a zsid egy fehr kutya rlkt balzsammal kell, hogy keverje, de ha lehet, ne egye meg a kutya rlkt, mert attl elveszti a vgtagjait.

Pesahim 11a. Tilos az, hogy kt frfi kztt mentkben kutyk, asszonyok vagy plmafk legyenek, msok sem stlhatnak kutyk, asszonyok vagy plmafk kztt. Ha az asszonyok ppen menstrulnak vagy az tkeresztezdsben lnek, az klnsen veszlyes.

Menahoth 43b-44a. Egy zsid frfi kteles minden nap a kvetkez hlaimt elmondani: Ksznm uram, hogy nem lettem gj, asszony vagy rabszolga.

A rmai holokauszt hihetetlen trtnetei

me kt korai 'holokauszt' trtnet a Talmudbl:

Gittin 57b. Azt lltja, hogy ngy millird zsidt ltek meg a rmaiak Bethar vrosban.

Gittin 58a azt lltja, hogy a rmaiak 16 milli zsidgyereket paprtekercsekbe csomagoltak s elgettek. (Az si demogrfia kimutatja, hogy akkor nem volt az egsz vilgon 16 milli zsid, sokkal kevesebb, mint 16 milli zsid gyerek vagy ngy millird zsid.)

Egy leleplez engedly

Abodah Zarah 70a.Megkrdezik a rabbit hogy Pumbedihban lopott bor hasznlhat-e, ha azt megszentsgtelentettk, mert a tolvajok lehettek gjok is. (Ha egy gj bort megrint, akkor az tiszttlan lesz). A zsid azt mondja, hogy a bort fogyaszthatjk zsidk, mert Pumbedihban a tolvajok tbbsge zsid. (Szintn Gemara Rosh Hasanah 25b.)

Farizeus szertartsok

Erubin 21b. "Akiba rabbi azt mondta neki: Adj egy kis vizet hogy megmossam a kezemet. A msik azt mondta: Ez nem ivvz. Megteszi arra, hogy megmosd benne a kezedet? Az elz azt felelte: Mit tehetnk, ha a rabbik szavnak figyelmen kvl hagysa miatt hallbntetst kaphatok? Jobb, ha meghalok mintha kollgim tantst nem kvetem." [Ezt a ritulis kzmosst tlte el Jzus, Mt 15: 1-9-ben].

A Talmud npirtsra szlt fel. Kis rtekezsek

Soferim 15, 10. szably. Rabbis Simon ben Yohai a kvetkezt mondta: "Tob shebe goyyim harog", (azaz a gjok legjobbjait is meg kell lntk.)

Ez az eredeti babilniai Talmud eredeti hber rsze, ahogy 1907-ben a zsid enciklopdia idzi Funk s Wagnalls kiadsban Isidor Singer sszelltsban, a gjok cmsz alatt (617. oldal)

Ezt az eredeti Talmud rszletet a fordtsban elrejtettk. A zsid enciklopdia azt mondja, hogy "a klnbz vltozatokban az 'az egyiptomiak legjobbjait' szvegvltozatot hasznltk. A Soncin vltozatban a 'a pognyok legjobbjait' fordul el. (Kis rtekezsek, Soferim 41 a-b).

Az Izraeliek vente rszt vesznek egy zarndoklaton Simon ben Yohai srjhoz, hogy ennek a rabbinak tisztelegjenek, aki a nemzsidk kiirtst javasolta (Jewish Press = Zsid Sajt, 1989. jnius 9., 56B. oldal).

1994. februr 25-n, purimkor az izraeli zsid tiszt, Baruch Goldstein, egy ortodox zsid Brooklynbl lemszrolt 40 palesztin civilt, kztk gyerekeket, amg a mecsetben trdeltek s imdkoztak. Goldstein a nhai brooklyni rabbi, Meir Kahane tantvnya volt, aki a CBS hrekben elmondta, hogy az arabok kutyk, ahogy a Talmudban rva van.

A Jeruzslemi Egyetemen Ehud Sprinzak professzor gy rta le Goldstein s Kahane letfelfogst: "Azt hiszik, hogy az Isten akarata, hogy k gjok ellen erszakot kvetnek el, ahol gj a hber sz a nemzsidra." (NY Daily News, 1994. februr 26., 5. oldal).

Yitzhak Ginsburg rabbi elmondta: "szre kell vennnk, hogy a zsidk s a gjok vre nem ugyanaz a dolog." (NY Times, 1989. jnius 6., 5. oldal).

Yaacov Perrin rabbi ezt mondta: "Egy milli arab nem r fel egy zsid krmvel".(NY Daily News, 1994. februr 28., 6. oldal).

Talmudi dogma: A nemzsidk nem emberek. A Talmud kifejezetten meghatrozza, hogy mindazok, akik nem zsidk, azok nem emberek, hanem llatok, s klnsen hangslyozza, hogy a gjok nem szrmaznak dmtl. Nhny rszt mutatunk be errl a tmrl.

Kerthoth 6b. A felszentelsi olaj hasznlata. Rabbijain azt tantottk: Aki a felszentelsi olajat jszgra vagy munkaeszkzkre nti, az nem bns. Aki azt gjokra vagy halottakra nti, az nem bns. A jszgra vagy munkaeszkzkre vonatkoz szably helyes, mert az van rva: "Az emberi (hberl ember = Adam) hsra ne ntsk" [Exodus 30:32]; jszg vagy munkaeszkz nem ember [Adam].

"Szintn a hallt illeten [rthet], hogy az kivtel, mert a hall utn a testet holttestnek hvjk s nem embernek [Adam]. De mirt van a kivtel a gjok esetre; k nem esnek az ember kategriba? Nem, mert az van rva: 'Ti birkim, legelm birki emberek vagytok [Adam] (Ezekiel 34:31). Titeket embernek [Adam] hvlak, de a gjokat nem hvjk embernek [Adam].'"

Az elz rszletben a rabbik a mzesi trvnyt vitatjk meg, amely megtiltja a felszentel olaj emberekre kenst. A vitban a rabbik llspontja az, hogy a felszentel olajat lehet gjokra kenni, mivel azok nem emberek. [szszerint: Adam].

Yebamoth 61a: Azt tantottk: Igy R. Simeon ben Yohai azt lltotta [61a], hogy a gjok srjai a valls szerint nem tiszttalanok egy ohelre (aki a sr mellett ll vagy rhajol), mert azt mondja: "s ti, birkim, legelm birki emberek vagytok [Adam] (Ezekiel 34:31). Titeket embernek [Adam] hvnak, de a blvnyimdk nem emberek [Adam]".

A Mzesi trvny azt mondja, hogy egy emberi holttest vagy egy sr rintse tiszttlann teszi azt, aki megrinti azt. De itt a Talmud azt tantja, hogy ha egy zsid egy gj srjt megrinti, az nem lesz attl tiszttlan, mivel a gjok nem emberek [Adam].

Baba Mezia 114b: "[Rabbah] azt mondta neki: Nem vagy pap? Mirt llsz a temetben? Azt felelte: A mester nem tanulta a tisztasg szablyait? Mert ott azt tantjk: R. Simeon ben Yohai azt mondta: A gjok srjai nem tesznek tiszttalann, mert az ll az rsban: 'Ti birkim, legelm birki emberek vagytok [Adam] (Ezekiel 34:31). Csak ti vagytok emberek [Adam]."

"Egy zsid pap llt a temetben. Amikor megkrdeztk, hogy mirt ll ott, hiszen az nyilvnvalan srti a Mzesi trvnyeket, azt felelte, hogy ez megengedett dolog, mivel a trvny csak azt tiltja, hogy a zsidk emberi [Adami] srokkal ne kerljenek kapcsolatba s egy gj temetben ll."

Mivel a Bibliai bizonytk szvege (Ezekiel 34:31) melyet a fenti hrom talmudszveg ismtlden idz, valjban nem bizonytja, hogy csak a zsidk emberek, nyilvnval, hogy a Talmudi blcsek, akik a fenti kptelensgeket a gjokrl bertk, mr gjellenes rasszistk vagy ideolgusok voltak, akik ktsgbeesett kutatsuk sorn arra, hogy lltsukat bizonytsk elferdtettek egy rgi bibliai szveget hogy vakbuzgsgukat igazoljk.

Berakoth 58a: R. Shila elrendelte, hogy egy embert megkorbcsoljanak, akinek egy egyiptomi asszonnyal volt viszonya. Az ember a kormnyhoz fordult panaszval: A zsid kztt van egy ember, aki a kormny engedlye nlkl tleteket hoz. Egy tisztviselot kldtek az eset kivizsglsra. Az megkrdezte: Mirt korbcsoltad meg azt az embert? Az ezt vlaszolta: Mert annak egy dggel volt viszonya.

Azt krdeztk tle: Van r tand? Azt felelte: Van. lis erre ember formban lejtt s tanbizonysgot tett. Azt mondtk neki: Ha ez gy van, akkor a bntets hall. Azt felelte: Mivel minket elldztek orszgunkbl, nincs jogunk hallos tletet hozni. Tgy vele, amit akarsz.

Mg az gy vizsglata folyt, R. Shilah felkiltott: 'Uram, minden hatalom a Tied. [Krnikk knyve, 29:11]. Mit mondasz? - krdeztk tle. Azt felelte: Azt mondom: Legyen a mindenhat ldott, aki fldi kirlysgt a mennyeihez hasonlv tette s tged hatalommal ruhzott fel s az igazsg tiszteljv tett.

Azt mondtk neki: Aggdsz a kormny becsletrt? Egy botot adtak neki, s azt mondtk neki: Te lehetsz a br. Amikor kiment, az az ember [a vdlott - a fordt] azt mondta neki: A mindenhat csodkat tesz a hazugokrt?

Azt felelte: Nyomorult! Nem dg a nevk? Ez ll rva: 'Akiknek hsa dgk hsa' (Ezekiel 23:20).

szrevette, hogy az ember meg akarta a kormny kpviselinek mondani, hogy dgknek nevezte ket. Azt mondta: Ez az ember egy ldz s a Tra azt mondja: Ha valaki tged meg akar lni, llj fel elbb s ld meg t. gy a bottal agyonttte a vdlottat. Aztn ezt mondta: Mivel itt velem csoda trtnt, meg fogom azt magyarzni."

Az olvas elnzst krjk, hogy az elz Talmudi badarsgot olyan hosszan idztk, de legjobb teljesen idzni, hogy romlottsga lthat legyen. Amellett hogy list lehozza az gbl, hogy egy gj brsgot becsapjon, a Talmud azt tantja, hogy a gjok valjban llatok, gy Shila rabbi s lis egyltaln nem hazudott. Azt is tantja, hogyha brki, akr egy zsid ember leleplezi a Talmudi tantsokat gjok eltt, az hallt rdemel, mert a leleplezs a gjokat feldhti s a zsidk elnyomst okozza.

Az Ezekieli szentrsrsz itteni idzete a Talmudban megtveszt, mivel a rsz nem bizonytja, hogy a gjok llatok. Az Ezekieli rszlet csak azt mondja, hogy vannak egyiptomiak, akiknek nagy nemiszervk van s ers a kiprolgsuk. Ez semmi mdon nem bizonytja, vagy akr csak sugallja, hogy a biblia az emltett egyiptomiakat llatoknak tekinten. jra, a Talmud meghamistja a Biblit torz rtelmezsvel. Ms Talmudrszek, amelyek Ezkiel 23:02-ra ilyen rasszista mdon utalnak: Arakin 19b, Berakoth 25b, Niddah 45a, Shabbath 150a, Yebamoth 98a. Tovbb Sanhedrin 37a eredeti szvege csak a zsid letek megmentsrl lltja, hogy az Istennek tetsz cselekedet. (Hesronot Ha-shas, Krakk, 1894).

Mzes Maimonides: A kiirts gyvdje

Most a Talmud utni kommenttort, Rambamot (Mzes Maimonides) fogjuk megvizsglni. Ez a nagyrabecslt 'blcs' azt tantotta, hogy a keresztnyeket el kell puszttani. A judaizmusban neki igen nagy tisztelet jr:

"Mzes Maimonidest a zsid trtnelem legnagyobb titkostjnak s filozfusnak tartjk. Gyakran gyengden Rambamnak nevezik neve kezdbeti utn: Rabenu Moshe Ben Maimon, 'Rabbink, Mzes, Maimon fia'." (Maimonides alapelvei, szerkesztette Aryeh Kaplan, Union of Orthodox Jewish Congregations of America, 3. oldal.)

Ezt tantotta Maimonides (Rambam) az emberi let megmentsrl, klnsen a keresztnyek s gjok letnek megmentsrl, vagy akr zsidkit, akik a Talmud 'isteni sugallatnak' ellent mertek llni:

"Maimonides, Misnah Tra, (Moznaim Publishing Corporation, Brooklyn, New York, 1990, Chapter 10, angol nyelv kiads, 184. oldal): "Ennek megfelelen, ha egy blvnyimd (gj) sodrdik le a folyn vagy fuldoklik, ne segtsnk neki. Ha ltjuk, hogy letveszlyben van, ne mentsk meg az lett." A Misnah Torah Feldheim kiadsa 1981-bol ugyanezt lltja.

Miutn Maimonides figyelmeztet arra, hogy egy zsid ktelessge egy fuldokl vagy veszlyben lev gj nem megmentse, informl bennnket a zsidk Talmudi ktelessgeirl keresztnyeket illeten s olyan zsidkat illeten, akik tagadjk a Talmudot. (Maimonides, Misnah Tra, 184. oldal.)

"Mitzvah (Vallsi ktelessg) a zsid rulk (minnim s apikorsim)-ok kiirtsa s leszlltsuk a rombols gdrbe, mivel nehzsgeket okoznak a zsidknak s az emberek elhajlst okozzk Istentol, mint a Nazreti Jzus tette tantvnyaival egytt, gymint Tzadok, Baithos s tantvnyaik. Korhadjon el a gonoszok neve."

A zsid kiad kommentrja Maimonides megelz fejezetrl lltja, hogy Jzus a 'min' (tbbesszm: minnim)-re plda.

A kommentr szintn lltja, hogy Tzadok tantvnyait gy tartjk szmon, mint akik tagadjk a Talmud tantsait, s akik az rott trvnyeket helyezik elnybe (testamentum).

Maimonides alapelvei szerint (5. oldal) Maimonides "12 vet tlttt azzal, hogy minden hatrozatot s trvnyt kikeressen a Talmudban s azokat 14 rendszerezett ktetbe foglalja. Ezt a munkt 1180-ban fejezte be s Misnah Trnak nevezte, a Tra trvnyrendszernek."

A Misnah Tra egy ms rszben azt tantja Maimonides, hogy a gjok nem emberek. "Csak az ember s nem a munkaeszkzk tudnak tiszttlansgot tvinni... Egy gj testnek rnyka nem tartalmaz tiszttlansgot... Egy gj teste nem tud tiszttlansgot tvinni. Ha egy gj megrint, szllt vagy rnykot vet egy holttestre, az olyan, mintha nem kerlt volna vele kapcsolatba."

"Mihez hasonlt ez? Olyan mintha egy vadllat rintett volna meg vagy rnykolt volna be egy holttestet. s ez nem csak a holttestek tiszttlansgra rvnyes, hanem minden ms tiszttlansgra. Se gjok, se munkaeszkzk nem rzkenyek a tiszttalansgra." (The Code of Maimonides, 10 ktet, fordtotta Herbert Danby, Yale University Press, New Haven, 1954, 8-9 oldal).

Schindler listjnak talmudidzete

A Talmud (A Babilniai Talmud) Sanhedrin 37a szvege az emberi let megmentsnek a ktelessgt a zsid emberletekre szukti le.

A Hber cenzori hivatalrl szl knyv, amelyet zsidk rtak, (Hesronot Ha-shas), megjegyzi, hogy nhny talmudszveg a kvetkez ltalnos kittelt hasznlja:

"Aki egy emberi letet kiolt, az olyan, mintha az egsz vilgot sszetrte volna. s aki megment egy emberi letet az olyan, mintha az egsz vilgot mentette volna meg."

Hesronot Ha-shas kimutatja, hogy ezek nem az eredeti Talmud hiteles szavai. Ms szavakkal, az elz ltalnos elads nem a Talmud hiteles szvege s gy pldul ez az ltalnostott vltozat, amelyet Steven Spielberg filmjben, Schindler listjban a Talmudhoz rendelt (s amely a film mottjaknt szerepelt a hirdetsekben s a plaktokon) egy rszeds s olyan propagandt csinl, amely a Talmudnak emberi mzt klcsnz, ami pedig valjban alapjaiban rasszista s soviniszta gylletirodalom.

A hiteles eredeti Talmud szveg azt lltja, hogy "Aki egyetlen Izraeli letet megmenti, az olyan, mintha az egsz vilgot megmentette volna". (az Izraeli hangslyozva!). A hiteles Talmud csak a zsid let megmentst szentesti.

Zsid csals s titkoldzs

Az ortodox rabbik reakcija olyan dokumentcikra, amelyek a Talmud rasszizmust s gyllett rjk le, az egyszer pimasz hazudozs, a Talmud Baba Kamma 113a-jnak megfelelen, amelyik azt tantja, hogy egy zsid hasznlhat hazugsgokat egy gj megtvesztsre.

A Simon Wiesenthal Center, egy tbbmilli dollros rabbinikai propagandakzpont megbzta Daniel Landes rabbit 1995-ben annak tagadsval, hogy a Talmud a gjokat nem tartja embereknek. "Ez teljes ostobasg" mondta o. Mi a bizonytk? Az szava termszetesen.

A hazudozsnak a 'gjok megtvesztsre' rgi hagyomnyai vannak a judaizmusban. Vegyk pldul a 13. szzadbeli Talmudvitt Prizsban Nicholas Donin, egy keresztnysghez konvertlt zsid - aki Hyam Maccoby szerint jl ismeri a Talmudot - s Yehiel rabbi kztt. Yehielt nem fenyegette hall, testi srts, brtn vagy bntets. Ennek ellenre pimaszul hazudozott a vita sorn.

Amikor Donin megkrdezte, hogy a Talmud tmadja-e Jzust, Yehiel tagadta ezt. Donin, a hber tuds tudta, hogy ez nem igaz. Hyam Maccoby, a vita 20-ik szzadbeli zsid kommenttora gy vdi meg Yehiel hazudozst:

"A krdst fl lehet tenni, a krds az, hogy Yehiel tnyleg azt hitte-e, hogy a Talmud Jzust nem emlti, vagy ezt, mint egy tallkony trkkt hasznlta ktsgbeesett helyzetben. Biztosan megbocsthat a rabbi kegyes csalsa, amelyben maga nem hitt azrt, hogy vdekezzen egy ilyen zsarnoki eljrsban, amelyben kt vallsi kultra llt szemben." (Judaism on Trial, 28. oldal).

gy igazoljk ma azt, hogy a zsidk tagadjk azt, hogy a Talmudban gyllkd szvegek vannak. A zsid hazugsgra hasznlt fantziads sz az 'igazol' sz s gy gondoljk, hogy ez megbocsthat, mg a zsid knyvek vizsglata, ha azt keresztnyek vgzik, 'zsarnoki eljrs'-nak minsl. A zsid tmadsok az j Testamentumra termszetesen nem minslnek 'zsarnoki eljrsnak'. Csak a Talmud brlata keresztnyek ltal 'zsarnoki eljrs', amelyre a zsid vdk vlasza a hazugsg.

(Ez nem minden zsid emberre igaz. Dr. Israel Shahak a hber egyetemrl egy egsz knyvet rt 'Zsid trtnelem, zsid valls', amely a zsid vallsos rsok, mint pl. a Talmud gj s keresztnyellenessgt bizonytja.)

Az ADL (Anti Defamation Liga - valjban zsid rdekvdelem - a fordt) vagy a Wiesenthal sokat hazudik s tagadja pl. azokat a tnyeket, amelyeket ez az rs rszben eredeti talmudszvegek alapjn, rszben a zsidk legnagyobb talmudszakrtjknt elismert Maimonides rsai alapjn mutat meg.

1994-ben Tzvi Marx, a Jeruzslemi Shalom Hartman intzet alkalmazott oktatsi osztlynak az igazgatja figyelemre mlt mdon elmondta, hogy hogyan adtak ki rgebben a zsidk kt szveget: az egyik szveg a hiteles talmudszveg volt, amelyet a Talmudiskolk hasznltak a zsid ifjsg tantsra, a msik, a cenzrzott s javtott kiadst pedig a hiszkeny gjok rendelkezsre bocstottk nyilvnosan megvsrolhatan.

Marx rabbi azt mondja, hogy Maimonides knyvnek nyilvnosan megvsrolhat vltozatban Maimonides az mondja, hogy aki embert l, az trvnyt srt. De, Marx rabbi hangslyozza, hogy ez csak a cenzrzott s javtott szvegben van gy, az eredeti szvegben csak az 'aki egy izraelitt megl' verzi ll. (Tikkun: Kthavi zsid kritika, 1994. mjus-jnius).

Hesronot Ha-shas, a zsid knyv ("ezt tvoltottk el a Talmudbl" William Popper, a zsid knyvek cenzrja, 59. oldal) fontos ebbl a szempontbl. Hesronot Ha-shas-t 1989 a Sinai kiad Tel-Avivban jra kiadta. A Hesronot Ha-shas azrt klnsen rtkes, mert kinyomtatja mind az eredeti talmudszveget, mind a ksbb megvltoztatott vagy kivgott rszt s a hamistott szveget, amelyet a gjoknak, mint hitelest eladnak.

Popper (59. o) azt mondja, hogy nem mindig cenzrztak hossz rszeket, sokszor csak egyes szavakat hagytak ki... Gyakran ezekben az esetekben ms vltoztatsi mdszert alkalmaztak mint az elhagyst s belevevst. Pldul az angol Soncino vltozat fordti a hber gj szt klnflekppen fordtjk mint pl. 'pogny, Cuthean, egyiptomi, blvnyimd', stb., de valjban ezek mgtt mind a gj sz hzdik meg. A Talmud Soncino kiadsnak 5. lbjegyzetben ll: 'Cuthean (Szamaritciai) itt az eredeti gj helyett van betve'.

A farizeusok alapvet flreinformlsi gyakorlata az az, hogy tagadjk a rasszista Tamudrszek ltezst amelyeket mi idztnk azt lltva, hogy ezek 'antiszemita kitalcik'.

1994-ben a 80 ves dowageri hlgyet, Jane Birdwoodot rizetbe vettek s eltltek egy angliai trvnyszken, mert egy rpiratot terjesztett, 'A legrgebbi gyullet' cmmel, amelyben azt a valsgnak megfelel llts volt, hogy a Talmud tartalmaz gj s keresztnyellenes rszeket. A gondolatbnzsi perben, amelyrl az US mdik nem szmoltak be, a vd tanja egy rabbi volt. A rabbi folyamatosan tagadta, hogy a Talmudban gj s keresztnyellenes rszek vannak, s a rabbi 'presztizse' miatt az ids hlgyet 3 hnapi brtnre s 1000 dollr bntetsre tltk.

Dr. Israel Shahak mvben, 'Zsid trtnelem, zsid valls' s Bernard Pick 'Jzus a Talmudban' 57-es 105-16 oldal), mindketten altmasztottk a gylletet s a rasszizmust, ami a Talmudban tallhat. Azok a zsidk, akik tagadjk a tnyleges Talmudi tartalmat, azok hazudnak.

'Zsid-keresztny' vlasz a Talmudra

Sem a modern ppk sem a protestnsok modern vezeti sem bizonygattk, hogy a Judaizmus rabbijai tagadjk a Talmudban lev rasszizmust s a gyilkos gylletet a gjok s keresztnyek irnt. Ellenkezleg, a keresztnyek vezeti arra buzdtottk a keresztnyeket, hogy becsljk meg s tmogassk a Talmud kvetit. Emiatt vilgosnak kne lenni, hogy ezek a katolikus s protestns vezetk Jzus Krisztus legrosszabb ruli a fldn ma. (Mt 23:13-15, I. Thess 2:14-16; Titus 1:14; Lukcs 3:8-9; Rev. 3:9).

A nemzsidk 'szemt'

Tovbb nemcsak a keresztnyeket, de minden faj nem-zsidit is szemtknt tartjk szmon a Talmud tanti, mint pl. a Habad-Lubavitch alaptja Shneur Zalman rabbi. Ezt a zsid jsg, a New Republic vizsglta meg: "... van valami erteljes irnia Habad jmessisi ltalnossgaiban, az kldetsben a gjokhoz. De a legkellemetlenebb ezek kzl, ahogy Habad nylt, sot rasszista mdon megveti a gjokat."

"...Kzpkori zsid teolgusok, hogy a legfontosabbakat emltsk, a 12. szzadi Spanyolorszgban lt klt s filozfus, Judah Ha-Levi s a legends Judah Loewe a 16. szzadbeli Prgban, a zsid kivlsgot fajilag akartk meghatrozni s nem lelkileg. Ezt a ltsmdot, amely szerint valami veleszletetten felsbbrend a zsidkban, a legszlssgesebb formjban Shneur Zalman Lyadybl rehabilitlta. A Lubavitcher Hasidism alaptja azt tantotta, hogy a zsidk s gjok lelknek a lnyege klnbz, hogy csak a zsid lelkben van az isteni leter."

"A gjokrl Zalman azt mondta: A gjok lelke teljesen ms s alacsonyabbrend. Teljesen gonoszak mindenfle megvlthat tulajdonsg hjn." Kvetkezskppen Shneur Zalman rabbi tantsainak a gjokra vonatkoz rsze vltozatlanul bnt. Anyagi javaik szemtbl szrmaznak. Valjban sajt maguk is szemtbl szrmaznak, ezrt is vannak tbben, mint a zsidk, mert a pelyva mennyisge mindig nagyobb, mint a mag. Minden zsid szletstl fogva j, minden keresztny szletstl fogva rossz."

"Tovbb a gjoknak az a jellemzse, hogy alapveten rosszak, mind lelkileg, mind biolgiailag alacsonyabbrendek a zsidknl, semmi mdon nem lett fellvizsglva Habad ksbbi rsaiban." - The New Republic, 1992. mjus 4., valamint Roman A. Foxbrunner, Habad: The Hasidism of Shneur Zalman of Lyady (Northvale, New Jersey, Jason Aronson, Inc., 1993) 108-109 oldal.

Az USA kormnya megalaptja a Talmudi brsgokat. Reagan, Bush s Clinton kormnya, az oktats megszpt lneve alatt (pl. House Joint Resolution 173 and Public Law 102-14) megvetette az olyan igazsgszolgltatsi rendszer alapjt, amely Shneur Zalman Habadi kvetjnek, Rabbi Menachem Mendel Schneersonnak az elvein alapul. Ezek a trvnyszkek lltlag No trvnyek alapjn hvjk ssze. (A blvnyimds eltiltsa No szerzdse alapjn.) No trvnyeinek Talmudi rtelmezse alapjn Jzus imdsa tilos, mivel az blvnyimdst jelentene. (Alan Unterman, Dictionary of Jewish Lore and Legend, p. 148), minden gj az USA-ban 'gertoshav' llapotban lenne (resident alien = ott lak klfldi).

Az amerikai adfizetk anyagilag tmogatjk az n. "U.S. Holocaust Mzeumot" Washington, D.C.-ban. Ez egy msik jele az j llamvalls fokozatos terjedsnek. Ebben a "Holocaust Mzeum"-ban semmifle nyoma nincs a zsid kommunistk ltal 1917 utn folyamatosan elkvetett holokausztrl keresztnyek ellen Oroszorszgban s Kelet-Eurpban. A mzeum kizrlag a 'zsid szenvedsre' sszpontost. A cionista zsidk arabok ellen elkvetett holokausztja Libanonban s Palesztnban 1948 ta nincs bemutatva a 'Holocaust Mzeum'-ban, amely inkbb, mint egy zsinagga mkdik, mint egy objektv trtnelmi informcis gyjtemny.

A zsid trvny rtelmben a keresztnyeket ki kell vgezni

Izraeli tratudsok a kvetkezkppen dntttek:

"A tra tartalmazza, hogy a Jvend Vilgban minden npnek helye lesz. De nem minden vallsos gj rdemli meg az rk letet erklcsileg, ha vallsukat tekintjk. Amg a keresztnyek ltalban elfogadjk a hber biblit, mint Isten igazt, sokan kzlk (azok, akik Jzus n. isteni voltt elismerik), azok blvnyimdk a Tra szerint, halllal bntetendek s biztosan nem fogjk az j vilgot lvezni.(Izraeli Mechon-Mamre weboldal, 1999. augusztus 7, Hayyim Vital St., Jerusalem, az elfoglalt Palesztna. "Mechon Mamre: tratudsok egy kis csoportja Izraelben...").

[Megjegyzs: mi megriztk s kinyomtattuk az Izraeli Mechon-Mamre Tratudsok lltst, ahogy azt a
http://www.mechon-mamre.org/jewfaq/gentiles.htm web oldal tartalmazta 1999. augusztus 7-n, arra az esetre, hogyha a tartalmt megvltoztatnk s ksbb tagadnk hogy a fenti llts ott ltezett.]

Zsid babonk

Nem vletlen, hogy a Talmud elismert kiadsa a babilniai Talmud. Ahogy a keresztnyek, akiket jdaizl papjaik s ppik flrevezetnek, mind nagyobb szmban olvassk el zsid rabbik rsait azrt, hogy 'tisztn' rtsk meg az testamentumot, tudatlanul nznek a titkos mbe. A judaizmus a farizeusok vallsa s Babiloni apai rksge, amelybl a zsidsg Talmudi s a Kabbalisztikai hagyomnyai szrmaznak. Az ortodox zsidsg msik szent knyve a Kabbala tele van csillagszati tantsokkal, jvendmondssal, gemtrival, szellemidzssel s dmontannal. Ennek a knyvnek a cmlapja egy ortodox zsidt brzol, aki ppen bneit adja t egy csirknek, amelyet a feje fltt forgat. Ez egy kros babona.

Az izraeli dvidcsillag valjban nem csillag, hanem egy titkos hatg test, a 'frfi yantrja', amelyet a 14. szzadbeli Csehorszgban trstottak a kazrokkal. (A helytelen nev Izrael llamot 1948-ban alaptottak a zsid kommunistk s az ateista cionistk szvetsgben, a dnt ENSZ elismerst a szovjet dikttor, Joseph Sztlin adta.)

A keresztnyeknek kinyithatja a szemt, ha egy Hasid zsid terletet Purim idejn megltogatnak s megfigyelik a groteszk Halloweenszer ugrndozst. Noha Purim nnepe Eszter knyvn alapul, mint alapmvn, a zsidk a gyakorlatban gy nneplik Purim nnept, mint egy tivornyt.

Ortodox rabbik tkozdnak, varzslknak kpzelik magukat, azt hiszik, hogy hatalmuk nagyobb Istennl, miutn Sefer Yezriah-ot (egy Kabbalisztikus csodk knyvt) tanulmnyoztk. Keresztny emberek Babilniai pognysggal zrkednek, ha a judaizmus rabbijaira hallgatnak.

Forrs: http://www.freepress-freespeech.com/holhome/konyvek/talmudm.htm

 

Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros